Header Ads

Νέα

Βουτιές στα βιβλία ......




Πολλάκις έχουμε προβληματιστεί, επιλέγοντας το επόμενο βιβλίο που θα μας συντροφεύσει. Νομίζω πως τέτοιου είδους διλήμματα δε χωράνε στο καλοκαιράκι…


Οπότε, η παρέα μίλησε και απεφάνθη…

Μόλις το 1,95% -ούτε 2%!!!!- καταφεύγει σε διαφημίσεις βιβλίων ή γνώμες άλλων προσώπων. Το ίδιο συμβαίνει γενικότερα με όλες τις προτάσεις από εξωγενείς παράγοντες. Καλύτερα να είσαι εσύ απόλυτα υπεύθυνος για ό, τι διαλέξεις και όχι να συμβιβαστείς με κάτι που απείχε, τελικά, αρκετά από τα γούστα σου… Το καλοκαίρι είναι συνυφασμένο με την ανεμελιά!




Άρα, τον επόμενο λόγο τον έχει το ένστικτο και η διάθεση που έχουμε το διάστημα εκείνο. Έτσι κινείται το 8,75% που μπορεί να φαίνεται αμελητέο, αλλά πολλές είναι εκείνες οι φορές που οι εσωτερικές μας φωνές ήταν αυτές που μας δικαίωσαν στις βιβλιοεπιλογές μας…


Ανεβαίνοντας αρκετά, το 33% αποφασίζει βάση θέματος ή είδος βιβλίου. Ίσως, να έχεις ανάγκη να περάσεις το χρόνο σου με κάτι ανάλαφρο, αραχτή στην παραλία -καλοκαιράκι, γαρ…-, ειδικά μετά από έναν πιεσμένο ή φορτωμένο χειμώνα. Ή απλά σε κούρασε ένα συγκεκριμένο είδος που επιλέγεις συνήθως και θέλεις να πειραματιστείς με κάτι διαφορετικό… Σεβαστό!

Φτάσαμε στην κορυφή…

48,5%. Περίπου οι μισοί εκ των αναγνωστών του μήνα θα κατέληγαν βασισμένοι στο εξώφυλλο ή στο οπισθόφυλλο με την περίληψη του βιβλίου. Χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι ταυτίζονται οι απόψεις για τα δύο αυτά, αφού στο εξώφυλλο βάζουν κι άλλοι το χεράκι τους!!!!!!! Χρειάζεται μια χρυσή τομή μεταξύ μπρος-πίσω, αλλά και πάλι, το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα εγγυημένο!




Κλείνοντας, έχω κι άλλες συμβουλές…

Κλείστε τα μάτια και μυρίστε τα, αγγίξτε τα, αφουγκραστείτε τα…

Κι όποιο σας αφήσει/ψιθυρίσει τα περισσότερα, μάλλον, θα είναι η καλύτερη επιλογή…

Καλά ταξίδια στους κόλπους τους!






Χ.Δ. 




Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας :