Header Ads

Νέα

Ελάτε να ανακαλύψουμε την Βασιλική......

Η Βασιλική Παπαδοπούλου ή αλλιώς VasiaVipPhoenix είναι από τις συγγραφείς της εφαρμογής του Wattpad που έχουν κερδίσει την καρδιά του αναγνωστικού κοινού. Μιλήσαμε μαζί της για τη δουλειά της και την αγάπη της για τη συγγραφή. Γνωρίστε, λοιπόν, την Βασιλική και τις Μεθυστικές Επιθυμίες της. 


Μικρό βιογραφικό

Ζω στην Καλλιθέα. Έχω σπουδάσει Βρεφονηπιοκόμος ποτέ μου όμως δεν κατάφερα να ασχοληθώ με το επάγγελμα αυτό. Δούλευα τον περασμένο χρόνο σε ένα video club. Πέρσι το καλοκαίρι πήρα και το πτυχίο μου στα Αγγλικά και μαθαίνω και Ισπανικά.


Βασιλική, σύστησέ μας λιγάκι τον εαυτό σου.

Το όνομα μου είναι Βασιλική και είμαι είκοσι τεσσάρων χρονών. Είμαι Ιχθύς  με πρόσκοπο Λέων. Λατρεύω τη σοκολάτα και όλα όσα έχουν σχέση με τη φράουλα. Δεν μου αρέσει να μου λένε τι να κάνω, όταν συμβαίνει αυτό θα κάνω το αντίθετο. Είμαι αρκετά οξύθυμη και πολύ ειλικρινής, δεν πρόκειται να κρύψω κάτι απλά και μόνο για να μην στεναχωρήσω κάποιον.


Πότε αποφάσισες να δοκιμάσεις την τύχη σου στη συγγραφή;

Από πάντα. Λάτρευα το γράψιμο από τότε που ήμουν παιδί. Έγραψα το πρώτο βιβλίο μου σε ηλικία δεκατριών ετών και δεν είναι άλλο από το '' Έρωτας & Εκδίκηση'' στο Wattpad.

Το Wattpad πώς το ανακάλυψες και τι σε ώθησε να αναρτήσεις εκεί τη δουλειά σου;

Το ανακάλυψα χάρη σε μια φίλη.  Αυτή που με ώθησε να γράψω ήταν η αγάπη μου για τα βιβλία.

Τα έργα σου έχουν αναγνωριστεί από το αναγνωστικό κοινό του wattpad. Πώς αισθάνεσαι γι' αυτό;

Απλά, μοναδικά. Δεν νομίζω ότι μπορώ να περιγράψω το συναίσθημα. Είναι απίστευτο να βλέπεις πόση απήχηση έχουν και πόσο πολύ τους αρέσουν.




Το έργο σου με τίτλο "Μεθυστικές επιθυμίες" μιλάει για έναν μεγάλο έρωτα δύο ανθρώπων που αν και δεν το ήξεραν, τους έδενε το παρελθόν. Πώς πήρες την απόφαση να γράψεις γι' αυτό;

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να σου απαντήσω σε αυτή σου την ερώτηση. Η ιδέα μου ήρθε τελείως ξαφνικά. Δεν μπορώ να πω πως είχα κάποιο πλάνο μέσα στο κεφάλι μου.

Πες μας δύο λόγια για τους πρωταγωνιστές της ιστορίας σου. Τι τους καθοδηγεί στη ζωή, τι αγαπάνε και τι φοβούνται;

Νομίζω ότι  αυτό που φοβούνται είναι αυτό που τους καθοδηγεί. Η Ρέινα φοβάται να αφήσει τον εαυτό της να εμπιστευτεί μετά από όλα όσα συνέβησαν, Ο Νίκολας φοβάται να  ερωτευτεί επειδή θεωρεί πως δεν το αξίζει μετά από όλα όσα συνέβησαν. Όσο για το τι αγαπάνε, είναι το ίδιο και στους δυο. Είναι η οικογένεια και οι φίλοι. Θα μπορούσαν και οι δυο να κάνουν τα πάντα γι’ αυτούς που αγαπούν.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες γράφοντας την ιστορία αυτή;

Το να αποδώσω το εκατό τις εκατό του πόνου της Ρέινα και του Νίκολας όταν έμαθαν την αλήθεια ο ένας για τον άλλο.  Ξέρω ότι πολλοί έχουν διαβάσει το βιβλίο μου αλλά δεν μπορώ να απαντήσω όπως θέλω σε αυτή την ερώτηση χωρίς να κάνω spoiler οπότε δεν θα πω κάτι περισσότερο.

Η κριτική σε τρομάζει ή την καλωσορίζεις;

Και τα δύο.  Δέχομαι κάθε κριτική και από αυτή μαθαίνω, γίνομαι καλύτερη, βελτιώνομαι, την ίδια στιγμή όμως μια κριτική, ειδικά αν είναι κακή, σε κάνει να έχεις δεύτερες σκέψεις, να αναρωτιέσαι αφού δεν άρεσε σε αυτόν, μπορεί να μην αρέσει και σε άλλον.

Εσύ εκτός από συγγραφέας, δηλώνεις κι αναγνώστρια; Στο wattpad έχεις βρει ιστορίες που αξίζουν να διαβαστούν; Γενικά, πιστεύεις πως υπάρχουν καλοί συγγραφείς στην εφαρμογή;

Δηλώνω και αναγνώστρια. Γενικά όλο αυτό που ακούγεται ότι ένας συγγραφέας δεν μπορεί να διαβάζει το θεωρώ απλά βλακεία. Έχω βρει πολλές απίστευτες ιστορίες μέσα στην εφαρμογή που με έχουν κεντρίσει από το πρώτο κιόλας κεφάλαιο. Δυστυχώς όμως αυτή την περίοδο το να διαβάσω φαίνεται όνειρο μακρινό για εμένα. Πιστεύω ότι υπάρχουν καταπληκτικοί συγγραφείς στην εφαρμογή, ο καθένας με το δικό του στιλ, με την δική του φωνή. Γι’ αυτό και τους ζητώ να μην αφήσουν καμία ευκαιρία να πάει χαμένη.

Σ' ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Στείλε ένα μήνυμα σ' εκείνους που διαβάζουν τις ιστορίες σου.

Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για τη στήριξη και την αγάπη τους. Χωρίς αυτούς τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι δυνατό. Κάθε σχόλιο και κάθε τους ψήφος είναι αυτό που μου δίνει δύναμη και με κάνει να θέλω να συνεχίσω. Ξέρω ότι τον τελευταίο καιρό τους έχω εγκαταλείψει λίγο αφού έχω πολύ καιρό να δημοσιεύσω αλλά θέλω να τους ενημερώσω ότι έρχονται νέα κεφάλαια και νέες ιστορίες.




Παρουσίαση:

Τίτλος: Μεθυστικές Επιθυμίες
Αναγνώσεις: 69,600

Περίληψη:
Η Reina Jacobs... τον τελευταίο ένα και κάτι χρόνο δούλευε ως γραφίστρια στην εταιρία αρωμάτων του Nicholas Bolivar και από την πρώτη στιγμή που τον είδε ένοιωσε μια καυτή επιθυμία να φουντώνει βαθιά μέσα της τον τελευταίο ενα και κάτι χρόνο δούλευε ως γραφίστρια στην εταιρία αρωμάτων του Nicholas Bolivar και απο την πρώτη στιγμή που τον ειδε ένοιωσε μια καυτή επιθυμία να φουντώνει βαθιά μέσα της... Ο Nicholas Bolivar (Nick) .. Ένας άντρας όμορφος, δυναμικός, γοητευτικός, πλούσιος και πάνω απ' όλα εργένης Ένας άντρας όμορφος, δυναμικός, γοητευτικός, πλούσιος και πάνω απ' όλα εργένης. Ένας αληθινός γυναικοκατακτητής, όλες τις ήθελε και όλες τον θέλανε... Αλλά μόνο για ένα βράδυ!!! Όταν είδε την Reina για πρώτη φορά σκέφτηκε ότι ήταν μια γλυκιά και χαριτωμένη γυναίκα.. Ποτέ του δεν πίστευε ότι κάτω απο τα μεγάλα γυαλιά και τα φαρδιά ρούχα που φορούσε κρυβόταν μια τόσο ελκυστική γυναίκα η οποία μέσα σε ένα βράδυ ξύπνησε μέσα του μια πρωτόγνωρη επιθυμία την οποία όσο κι αν ήθελε δεν μπορούσε να ελέγξει... Αυτό που δεν μπορούσαν να φανταστούν ήταν ότι το παρελθόν τους ήταν ενωμένο και όχι με τον καλύτερο τρόπο.

Γνώμη:

Η Ρέινα είναι ένα συνεσταλμένο κορίτσι με στόχους κι όνειρα.
Ο Νικ είναι ένας δυναμικός άντρας που ξέρει τι θέλει από τη ζωή του.
Η μοίρα φέρνει κοντά αυτούς τους δύο ανθρώπους που φαινομενικά δεν τους δένει τίποτα. Κι όμως, πίσω τους κουβαλάνε και οι δύο μία ιστορία που είναι άρρηκτα δεμένη η μία με την άλλη. Ένα παρελθόν που τους φέρνει κοντά, τους απομακρύνει, τους πληγώνει και τους δένει μ’ ένα μεγάλο πάθος κι έρωτα.


Η ιστορία είναι καλογραμμένη, σε απλή γλώσσα (όπως μου αρέσει δηλαδή, προσωπικά) που λέει την ιστορία αυτών των δύο ανθρώπων, με τους προβληματισμούς και τα ερωτήματα που πρέπει να γεννά μία καλή ιστορία, χωρίς όμως φιλοσοφικά ερωτήματα ή παρομοιώσεις που μπορεί να  κουράσουν τον αναγνώστη. Το πάθος κι ο έρωτας κυριαρχούν και όσοι είστε λάτρεις αυτού του είδους, δεν θα μείνετε ασυγκίνητοι από την ιστορία της Ρέινα και του Νικ. 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας :