Header Ads

Νέα

Κλήρωση του βιβλίου ''Γράμμα από χρυσό''


Οι ''Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών'' σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Ψυχογιός,  
προσφέρουν προς κλήρωση ένα αντίτυπο του βιβλίου με τίτλο «Γράμμα από χρυσό» της συγγραφέως Λένα Μαντά

Όροι συμμετοχής – Ακολουθείστε πιστά τα βήματα για την έγκυρη συμμετοχή σας!


1) Δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμό μας

2) Αφήστε ένα σχόλιο απαντώντας στις εξής ερωτήσεις: 

''Σας δίνετε η επιλογή για μία μέρα να περάσετε με έναν αγαπημένο χαρακτήρα από τα βιβλία της συγγραφέως ποιος/α θα ήταν αυτός και γιατί; 

Ποιο απ' όλα τα βιβλία της συγγραφέως έχετε ξεχωρίσει;''


 Αφήνοντας το όνομα,σας και ένα e-mail επικοινωνίας

Θα προκύψει μετά από την κλήρωση ένας νικητής/τρια. 

Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν και θα αναρτηθούν στο blog και στη σελίδα.

Εάν είναι κάτοικοι Αθηνών θα πρέπει να παραλάβουν το αντίτυπο τους από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων στο κέντρο της Αθήνας.

Εάν είναι κάτοικοι επαρχίας, τότε το βιβλίο θα τους αποσταλεί από τον εκδοτικό οίκο.

Λήξη Διαγωνισμού 23 Ιουνίου ώρα 22.00 μ.μ
Καλή Επιτυχία σε όλους!!!



Λίγα λόγια για το βιβλίο.
Σ' αγαπώ… Μια τόση δα φράση, χαραγμένη σ’ ένα γράμμα… από ατόφιο χρυσάφι. Ένα κόσμημα που δημιουργήθηκε από έρωτα και προκάλεσε τη μοίρα τριών γυναικών. Η προγιαγιά Σμαράγδα, η κόρη της Χρυσαφένια και η εγγονή Σμαράγδα. Μια ιστορία που επαναλαμβάνεται. Δύο οικογένειες που δεν έπρεπε ποτέ να συναντηθούν. Ένας έρωτας που πέρασε από γενιά σε γενιά. Η Φένια, απόγονος και κληρονόμος, ανακαλύπτει τα μυστικά και τα λάθη που κατέστρεψαν και τη δική της ζωή. Ένα ταξίδι από την Κωνσταντινούπολη του 1910 μέχρι την Ελλάδα του 2016. Παντού και πάντα παρόν το γράμμα…

Η Λένα Μαντά, αγαπημένη συγγραφέας 1,7 εκατομμυρίων αναγνωστών, επιστρέφει με το Γράμμα από Χρυσό, ένα μυθιστόρημα για έναν έρωτα που πέρασε από γενικά σε γενιά, για δύο οικογένειες που δεν έπρεπε ποτέ να συναντηθούν! Το βιβλίο κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις με διαφορετικά εξώφυλλα σε χρυσό ή μαύρο χρώμα.

69 σχόλια:

  1. Το Βαλς με 12 θεούς!
    Με την Ελπίδα! Φαίνεται σκληρός επιφανειακά χαρακτήρας. Αλλά μέσα της είναι μέλι... Θα ήθελα να τη γνωρίσω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με την Κλαίλια και την γιαγια της για να μιλησουμε για τα περιεργα παιχνιδια που παιζει η ζωη καποιες φορες!!!!
    Και το βιβλιο που εχω ξεχωρίσει βεβαιαως ειναι το Ερωτας σαν βροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία Κυργιάκου
      Ακολουθος: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Κ

      Διαγραφή
  3. Ονομα: Νικη Σαρρη
    Fb name: Nikh Sarri
    Email: nikisar13@gmail.com

    Ενα βιβλιο της κα. Μαντα που μου ειχε κανει εντυπωση πριν αρκετα χρονια που το ειχα διαβασει ειναι "Η αλλη πλευρα του νομισματος". Επομενως αν ειχα τη δυνατοτητα να περασω μια μερα με εναν χαρακτηρα του συγκεκριμενου βιβλιου, θα ηταν ο Ανδρεας. Ο λογος ειναι επειδη ηταν ενα παιδι ο οποιος ειχε περασει δυσκολα παιδικα χρονια και προτιμησε να ανεβει κοινωνικα και οικονομικα με ενα ευκολο και οχι τοσο ηθικο τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυο απο τα αγαπημενα μου ειναι το σπιτι διπλα στο ποταμι και το ερωτας σαν βροχη!!αν μου δινοταν η ευκαιρια να περασω μια μερα θα το εκανα με την μητερα των κοριτσιων απο το σπιτι διπλα στο ποταμι !!!!και αυτο γιατι ειναι φοβερο να μεγαλωνεις πεντε παιδια και μετα να μενεις μονος σε ενα αδειο σπιτι!!! tziagom@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο της ακόμη.
    Μπόιτση Ελένη
    Eleniboitsi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπώ την Ντάτα. Μου άρεσε η δυναμικότητά της και για αυτό θα ήθελα να τη γνωρίσω.
    Αυτό είναι και το αγαπημένο μου βιβλίο!
    r1mag@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι!!!! Όλοι οι χαρακτήρες είναι υπέροχοι αλλά προτιμώ την Μελισσάνθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έρωτας σαν βροχή... Αγαπημένη ηρωίδα η Κλελια...Ευχαριστούμε πολύ !!!Ελένη Κωστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω το εξαιρετικό βιβλίο "το σπίτι διπλα στο ποτάμι" και το έχω διαβάσει δυο φορές. Θα ήθελα να περάσω μια ημέρα με τις ηρωίδες του βιβλίου όταν ήταν μικρές και ζούσαν με τη μητέρα τους. Επειδή έχω μεγαλώσει και ζήσει σε πόλη όλη μου τη ζωή, χωρίς αδέλφια, θα ήθελα να δω πώς ειναι η ζωή στην εξοχή με αδέλφια. ΕΥχαριστούμε πολύ

    FB Mary Andreadaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με την Αθηνα απο την Λυκαινα της Πολης !!Το βιβλίο που εχω ξεχωρίσει ειναι το "ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ" menia777@gmail.com ,F/B Menia Kapa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με την Ελπίδα από το Βαλς με 12 θεούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το αγαπημένο μου από τα βιβλία της κυρίας Μαντά είναι "Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι", οποτε θα προτιμούσα κάποια από τις αδερφές του έργου, περισσότερο όμως τη Μελισσάνθη! Αυτό είναι και το βιβλίο της που έχω ξεχωρίσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με την Θεανω γιατι ειναι μια γυναικα που βιωσε αγαπη μισος και γινεται αγριμι για χαρη καποιου αγαπημενου της!Ενα βιβλιο που εχω ξεχωρισει δικο της ειναι "Το σπιτι διπλα στο ποταμι".
    voulaagandreas@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έρωτας σαν βροχή απίστευτο βιβλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άννα Ντοβλετάκη10 Ιουνίου 2017 - 11:59 π.μ.

    θα ηθελα να περασω μια μερα με τη Μελισσανθη, για να διδαχτω απο μια γυναικα που εχει περασει τοσα! Φυσικα εχω ξεχωρισει το "Σπίτι δίπλα στο ποτάμι"
    Άννα Ντοβλετάκη
    anna-efi@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το βιβλίο που ξεχωρίζω είναι το Θεανώ, η λύκαινα της πόλης. Αγαπημένη ηρωίδα η Θεανώ η οποία με συγκίνησε με το σθένος και τη δύναμη της παρά τα όσα πέρασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διπλα στο ποταμι!!!Με την Μελισσανθη. ΑΦΡΟΔΙΤΗ email afrotidiz@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με την Κλαιλια !!!!!!!!Ερωτα σαν βροχη ..ηξερε να αγαπαει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρια Μανιατακη mail:m.maniataki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μ αρεσει η λυκαινα της πολης.jenniekourou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απόστολος Κόπανος
    με τη Γαλάτεια από την εκδίκηση των αγγέλων
    ξεχωρίζω το σπίτι δίπλα στο ποτάμι
    dkopanos1@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με τη Ντάντα, μου άρεσε ο δυναμισμός της. Αγαπημένο μου βιβλίο της κυρίας Μαντά όμως είναι To σπίτι δίπλα στο ποτάμι. :))

    Όνομα: Χριστίνα Πολίτη
    FB name: Chris Pol
    Email: chrispol72@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σταυρούλα Κόντου email: stavr25@yahoo.gr Θα ηθελα να περασω τη μερα μου με τη Θεανώ απο το "η Θεανώ η λυκαινα της πολης"... θα ηθελα να κουβεντιασουμε την ιστορια της. Αυτο το βιβλιο που εχει μεινει στη καρδια μου ειναι " το σπιτι διπλα στο ποταμι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα ήθελα να περάσω μια μέρα με την Αλεξάνδρα την "Ντάτα" του ομότιτλου βιβλίου γιατί με συνεπήρε η χάρη, η περηφάνεια καθώς και ο δυναμισμός με την οποία ξεπερνούσε τα πάντα στη ζωή της!! Υπέροχο βιβλίο όπως επίσης και το προηγούμενο, το "Όσο αντέχει η ψυχή" στο οποίο η "Ντάτα" στήριξε την ηρωίδα "Ηρώ" στις δυσκολίες και τις προκλήσεις της ζωής, όντας πραγματική φίλη, αδερφή και προστάτης της!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη και μοναδική προσφορά σας!! 😍😍😍😍💕💕💕💕💖💖💖💖💗💗💗💗💙💙💙💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλοτάξιδο το νέο βιβλίο της κυρίας Μαντά!! Το αγαπημένο μου βιβλίο της είναι το σπίτι δίπλα στο ποτάμι!!! Ο αγαπημένος χαρακτήρας η Θεανώ από την λύκαινα της Πόλης!!!
    elanastasia11@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hazeleyes Maraia: Μαρία Τσορμπατζίδου
    hazelmarylou3@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ενα βιβλιο της Κας Μαντα που εχω ξεχωρισει ειναι το ''Ερωτας σαν βροχη'',οποτε και θα ηθελα να περασω μια μερα με την αγαπημενη ηρωιδα Κλαιλια και αυτο γιατι ηταν μια γυναικα που ερωτευτηκε και αγαπησε βαθια και με συγκινησε πολυ η ιστορια της!Ευχαριστουμε πολυ! nadia16979@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με τη Θεανω απο την Λυκαινα της Πολης !!Το βιβλίο που εχω ξεχωρίσει ειναι Η Λυκαινα της πολης nantia0313@yahoo.gr
    σας ευχαριστω καλη επιτυχια στο βιβλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δημήτριος Ντούρλιας dimidour@yahoo.com . Έχω διαβάσει μόνο "Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι" και θα ήθελα να συναντήσω τη μητέρα των κοριτσιών που πραγματικά πέρασε τα πάντα στη ζωή της. Έτσι λοιπόν δεν έχω άλλο μέτρο σύγκρισης για άλλο βιβλίο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το Βαλς με 12 θεούς Με την Ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Την ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΒΛΙΟ
    Ιωαννίδου Μαγδαληνή mispapa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπώ την Ντάτα. Μου άρεσε η δυναμικότητά της και για αυτό θα ήθελα να τη γνωρίσω.
    Αυτό είναι και το αγαπημένο μου βιβλίο! Ελένη Δόξα- elenidoxa93@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λατρεύω την Ντάτα αλλά και το Σπίτι δίπλα στο ποτάμι ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΛΙΕΡΗ marykoulieri@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με την προγιαγιά Σμαράγδα!
    Θεανώ και το σπίτι διπλα στο ποτάμι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Την Ελπίδα από το Βαλς με 12 θεούς γιατί είναι δυναμική!! Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Την Ελπίδα από το βαλς με 12 θεούς γιατί είναι δυναμική! Ευχαριστούμε! Πωλίνα Βασιλικού- polinaqqq@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Με την Ελπίδα από το Βαλς με 12 θεούς γιατί είναι πολύ δυναμική! Νίκος Δόξας- nickpatrik67@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. λατρεμενη συγγραφεας !!!
    ΤΟ ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΙΛΙΑ
    ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ !

    ΙΩΑΝΝΑ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
    ioanna.kstpl@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εχω ξεχωρισει Το σπιτι διπλα στο ποταμι. Μελισσανθη,μια γυναικα με πολλα βιωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΕ ΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ, ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΤΗΣ. ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ! ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΘΗΛΩΣΕ!
    ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ mariaPauvlidou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΗ ΘΕΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΜΏΝΥΜΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΕΑΝΩ Η ΛΥΚΑΙΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.ΣΩΣΤΗ ΛΥΚΑΙΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπημενο βιβλιο Θεανω Η λυκαινα της πολης!!!!FB Ξανθουλα κεσιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αγαπημένο μου από τα βιβλία της κυρίας Μαντά είναι "Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι", οποτε θα προτιμούσα κάποια από τις αδερφές του έργου, περισσότερο όμως τη Μελισσάνθη. Fb Artemia_alekos Drosou email artemia_alekos@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το αγαπημένο μου είναι έρωτας σαν βροχή, και η ηρωίδα η κλαίλια!!!!! Φυσικά και τα υπόλοιπα της μου αρέσουν πολύ, αλλά αυτό νομίζω ξεχωρίζει!!! selenieleni@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΊΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΛΣ ΜΕ 12 ΘΕΟΎΣ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΜΑΜΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ -> katerinnamass@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΟΝΟΜΑ..ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
    FACEBOOK NAME ..lena papathanasiou
    email...elenpapxhros@gmail..com

    Α.ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΛΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 12 ΘΕΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΤΗΣ
    Β.ΒΑΛΣ ΜΕ 12 ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Με την Θεανω,γιατι εκφραζει ολα τα στοιχεια του χαρακτηρα που θα ηθελα να εχω,ειναι το προτυπο μου."Θεανω,η λυκαινα της πολης".Ευχαριστουμε πολυ.Κασσιανη Κοσμιδου. Facebook name:Kasiani Kosmidou. Email:23853.kk@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με τη Θεανώ! Έζησε όσα εμείς δε θα ζήσουμε σε 50 ζωές. Απίστευτες εμπειρίες. Έκλαψα, χάρηκα ξαναέγραψα. . Ένα βιβλίο που ξεχώρισα είναι η Ντάντα.
    Fb: Gianna Christaki
    Email: giannnax@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μου άρεσε πολύ το όσα αντέχει η ψυχή.Η Θεανώ όμως ήταν συγκλονιστική ηρωίδα!!!grammenoum@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Με τη Ντάντα, μου άρεσε πολύ ο δυναμισμός της. Αγαπημένο μου βιβλίο της κυρίας Μαντά όμως είναι To σπίτι δίπλα στο ποτάμι. Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 💕 🍀 💕 🍀
    Facebook:Martha Vlachogianni, email: marthadv77@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Fb name Ντινα Κυργιακου
    email: ntinakyriak@yahoo.gr
    Με την Νταντα θα θελα να συναντηθω για τον δυναμικο της χαρακτηρα!!!Τα βιβλια που μου αρεσαν ειναι Νταντα ,Οσα αντεχει η ψυχη,Το βαλς με δωδεκα θεους ,Το σπιτι διπλα στο ποταμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το αγαπημένο μου βιβλίο της κυρίας Μαντά είναι "Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι", η ηρωίδα που θα ήθελα να συναντήσω είναι η Θεανώ γιατί την θαύμασα ιδιαίτερα για την δύναμη ψυχής που έδειξε στο να παλέψει με όλα τα άσχημα που της έτυχαν... Βίκυ Τερζίδου v.terzidou@gmail.com Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κλαίλια και πάλι Κλαίλια!!!! Έρωτας σαν βροχή!! Το λάτρεψα αυτό το βιβλίο. Και σαν δεύτερη επιλογή, το σπίτι δίπλα στο ποτάμι, το οποίο ήταν και το πρώτο δικό της που διάβασα... Γεωργία Συλεούνη...giwrgia8845@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Έλσα Παζολιδου12 Ιουνίου 2017 - 9:21 π.μ.

    Θα ήθελα να γνωρίσω την Θεανώ!!!!Πέρασε τόσα πολλά και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί μου τις σκέψεις της!!!!Θεανώ,η λύκαινα της πόλης!!!!epazolidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αν μπορούσα θα ήθελα να γνωρίσω τη Θεανώ!!Ηζωή της ήταν συναρπαστική!! Θεανώ η λύκαινα της πόλης το αγαπημένο μου!!mpekatsa12345@yahoo.gr facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χρυσανθη Δημογλου
    xr_opel@yahoo.gr
    Δεν εχω διαβασει καποιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Με τη Θεανώ από τη Λύκαινα της Πόλης γιατί είναι ένα βιβλίο που ξεχώρισα λίγο παραπάνω από τα υπόλοιπα για το ιστορικό του πλαίσιο και τον ταραχώδη βίο της ηρωίδας! vaso9280@yahoo.grfb share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1470429193013446&id=100001391392085&pnref=story

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Με την Γαλάτεια από την ''Εκδίκηση των Αγγέλων'' που βοηθούσε το γιο της Αρη ν'αποδείξει οτι ο θάνατος της κοπέλας του ήταν δολοφονία.Ευχαριστούμε πολύ.
    Τάσος Σαντοριναίος, tasossanto@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Θα ήθελα να περάσω μία μέρα με τον Μιχάλη από ''Το τελαυταίο τσιγάρο'' γιατί εκτός των άλλων στέκεται στο πλευρό της κόρης του που παλεύει με την νευρική ανορεξία..μία αρρώστια που δυστυχώς βασανίζει πολλά νέα κορίτσια.. Σας ευχαριστούμε πολύ!
    Λία Μελαχροινού
    liamel59@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Το βιβλίο που έχω ξεχωρίσει είναι Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι και θα ήθελα η ηρωίδα που θα ήθελα είναι η μάνα των κοριτσιών.... δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να διαβάσω όλα τα βιβλία της κυρίας Μαντά! Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. θα ηθελα να περασω μια ολοκληρη μερα με την Ντατα, γιατι ειχε τσαγανό και ειναι αυτο που λεμε γυναικα παλαιας κοπης. αγαπημενο μου βιβλιο "Θεανω η λυκαινα της πολης

    ΚΛΑΔΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
    ntkladaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Με την Κλαιλια.. Το αγαπημένο βιβλιο είναι έρωτας σαν βροχή... Ευχαριστούμε πολύ... Λιτσα Λαμπρακοπουλου. email litsalabrako@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Εχω διαβασει μονο το σπιτι διπλα στο ποταμι και μου αρεσε πολυ. Ευχαριστουμε!!! Κοινοποιησα σε facebook & google plus .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Από τα βιβλία της, που έχω διαβάσει μου άρεσε πάρα πολύ το "ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ" και θα ήθελα να συναντηθώ με τα κορίτσια που έφυγαν μακριά από το σπίτι τους για να ζήσουν τα όνειρά τους αλλά στο τέλος επέστρεψαν στο σπίτι που άφησα πίσω τους στο ξεκίνημα της ζωής τους.
    Email evdokiakal@yahoo.gr fb: Evi Swan
    Ευχαριστούμε για το υπέροχο βιβλίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Από τα βιβλία της, που έχω διαβάσει μου άρεσε πάρα πολύ το "ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ" και θα ήθελα να συναντηθώ με τα κορίτσια που έφυγαν μακριά από το σπίτι τους για να ζήσουν τα όνειρά τους αλλά στο τέλος επέστρεψαν στο σπίτι που άφησα πίσω τους στο ξεκίνημα της ζωής τους.
    Email evdokiakal@yahoo.gr, fb: Evi Swan, ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΥ
    Ευχαριστούμε για το υπέροχο βιβλίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας :