Header Ads

Νέα

Κατακτώντας την αγάπη''

Η Αλεξία Λαμπροπούλου μας συστήνεται με την ιστορία της ''Κατακτώντας την αγάπη'' στην κατηγορία  ChickLit.
Η νέα συγγραφέας είναι στη διάθεσή μας, έτοιμη να μας απαντήσει σε οτιδήποτε τη ρωτήσουμε. 
Κι έρχομαι να ρωτήσω με τη σειρά μου την αγαπητή μας Αλεξία , πώς εμπνεύστηκε τούτη την ιστορία;
Ένα τροχαίο στη Θεσσαλονίκη του 1987 που στοίχισε τη ζωή του νεαρού Νικήτα. Ατύχημα; Μια νέα κοπέλα που έρχεται στην Αθήνα του 2006 για να σπουδάσει και να πάρει επιτέλους τη ζωή στα χέρια της  αποτινάσσοντας τον ζυγό του στρατιωτικού πατέρα της. Με φόντο το φοιτητικό κίνημα, τις συνεχείς καταλήψεις των σχολών και τις πορείες των φοιτητών που αιτούνται να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο που φέρνουν για την παιδεία, με φόντο τα επεισόδια, τις μολότοφ και τα ΜΑΤ η Αγάπη καλείται να μάθει τη ζωή. Θα παλέψει, θα αγαπήσει, θα πληγωθεί, θα νομίσει πως προδόθηκε. Κάπου εκεί στη δίνη των γεγονότων θα έρθει το μακρινό, το άγνωστο για εκείνη παρελθόν να της χτυπήσει την πόρτα. Θα βρει άραγε τη λύτρωση που αποζητά η άγουρη ψυχή της; Θα καταφέρει μετά από όλα αυτά να κατακτήσει την πολυπόθητη, αλλά συνάμα τόσο αυτονόητη ΑΓΑΠΗ;
Πρόταση: Νεκταρία Γ. Πουλτσίδη

3 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Νεκταρία, η ερώτηση σου είναι άκρως αφοπλιστική. Βρίσκεις το κέντρο του στόχου με τη μία που λένε. Δεν γίνεται να σου απαντήσω χωρίς να αποκαλύψω λεπτομέριες που, το ομολογώ, φύλαγα για μια μελλοντική παρουσίαση του έντυπου πλέον βιβλίου μου. Ας σας πω λοιπόν ακόμη μία ιστορία... Την ιστορία για το πώς γεννήθηκε και πήρε σάρκα και οστά η Αγάπη στο μυαλό μου!
    Ήταν καλοκαίρι του 2013, Αύγουστος συγκεκριμένα. Εκείνη την εποχή δούλευα ακόμα στο αρτοποιείο που μου πρόσφερε επαγγελματική στέγη για οκτώ συναπτά έτη, πρώτα ως φοιτήτρια και μετέπειτα ως νιόπαντρη και μητέρα. Ήταν ένα από εκείνα τα απογεύματα του Αυγούστου με την αφόρητη ζέστη και την αφόρητη ερημιά στους δρόμους. Κάπου εκεί, λοιπόν, ανάμεσα στις διάφορες εργασίες καθαριότητας που είχα να διεκπεραιώσω, ήρθε η ιδέα της Αγάπης και φώλιασε στο μυαλουδάκι μου. Με συντρόφευε πολλά απογεύματα εκείνον τον Αύγουστο, μέχρι που αποφάσισα να κάνω την αρχή να καταγράψω όσα αποτυπώνονταν στη φαντασία μου στην οθόνη του λάπτοπ.
    Ακόμα και τότε όμως, το ταξίδι της Αγάπης δεν είχε ουσιαστικά ξεκινήσει. Έγραψα το πρώτο κεφάλαιο, που μετά έγινε δεύτερο με την εισαγωγή ενός άλλου για πρώτο, και έβαλα την ιστορία μου στο ψυγείο για ακόμα τρία χρόνια. Τρία χρόνια μέσα στα οποία η μόνη εξέλιξη της ιστορίας μου ήταν η παγίωση του κορμού των βασικών γεγονότων.
    Πριν από ενάμιση χρόνο, λοιπόν, ήρθε η ώθηση από μία παλιά μου συμφοιτήτρια και καλή μου φίλη, με την οποία μοιραζόμασταν συχνά τις καλλιτεχνικές μας ανησυχίες. Μου μίλησε για το μπλογκ Moonlight Tales, όπου είχε αρχίσει η ίδια να δημοσιεύει μία δική της ιστορία. Και κάπως έτσι, ανάμεσα στην επιθυμία και την ανασφάλεια, πήρα το θάρρος κι έστειλα εκείνο το πρώτο-μετέπειτα δεύτερο κεφάλαιο και μια περίληψη της ιστορίας μου. Η θετική τους αξιολόγηση στην υπο σκέψη ακόμα ιστορία μου, ήταν το εφαλτήριο που ζητούσα για να μπω με περισσή ορμή στον χώρο της λογοτεχνίας, από την πλευρά του δημιουργού πλέον.
    Έκτοτε, έχω κάνει πολλά βήματα παράλληλα με τη συγγραφη της ιστορίας μου, η οποία ελπίζω να ολοκληρωθεί μέσα στο τρέχον έτος. Λογοτεχνικοί διαγωνισμοί, επιμέλεια κειμένων, αρθρογραφία και κριτικές βιβλίων. Και το ταξίδι συνεχίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Φωνή δεν ήταν η συμφοιτήτρια;

      Διαγραφή
    2. Μια στιγμή αρκεί. Αυτή είναι η μαγεία. Το να δημιουργηθεί μια ιδέα, ένα όνειρο και να σχηματιστεί τελικά μια όμορφη ιστορία είναι κορυφαίο. Όταν όμως συμβαίνει σε χρόνο κα τόπο ανύποπτο, νομίζεις πως το σύμπαν συντελεί σε αυτό, ότι σε οδηγεί από μόνο του στην ιστορία σου. Ο χρόνος είναι απαραίτητος για να κατασταλάξει την ψυχή μας η ανάγκη να πούμε γραπτά όσα γεμίζουν την ψυχή μας.
      Χαίρομαι που κατάφερες να βρες τον δρόμο να εκφράζεσαι γραπτά. Καταλαβαίνω την χαρά να δημιουργηθείς κάτι δικό σου το οποίο θα αξίζει να διαβαστεί και να μένει ως αποτύπωμα στην ψυχή όποιου το διάβασε.
      Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο έργο σου.

      Διαγραφή

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας :