Header Ads

Νέα

Κυνηγοί στην ζωή

Καθώς,περιηγούμαι μέσα στον αχανή κόσμο του wattpad μικρά διαμαντάκια έρχονται να προστεθούν στη μακριά λίστα ανάγνωσής μου. 
Κάπως έτσι γνώρισα την BlueFox και την ιστορία της Κυνηγοί στην ζωή


Μερίαν, έχεις στο ενεργητικό σου δέκα ιστορίες. Κάθε ιστορία και ένα νέο ταξίδι στον ατέρμονο κόσμο της γραφής, της έκφρασης και της δημιουργίας. Τι συναισθήματα σου γεννά η ανταπόκριση του κοινού σου;
Αυτή σου η ιστορία βρίθει από λεπτομέρεια, ένταση και δράση. 'Ίντριγκα και σασπένς. Κρατά το ενδιαφέρον αμείωτο. Πώς νιώθεις κάθε φορά που βάζεις τελεία σε ένα κεφάλαιο;
Είσαι ομαδικός παίχτης;
Θα μπορούσες να γράψεις παρέα με άλλο άτομο;
Περίληψη
"Σε σιχαίνομαι! Είσαι ένα τέρας που το μόνο που κυνηγάει είναι το αίμα!" του φώναξα και εκείνος χαμογέλασε διαβολικά.
"Το ξέρω, έρωτα. Δεν περίμενα την επιβεβαίωσή σου." είπε σκληρά και δεν ένιωσα έκπληξη. Για την ακρίβεια, δεν ένιωθα τίποτα άλλο πέρα από θυμό.
"Εμπρός, έρωτα. Ρίξε μου. Φρόντισε μόνο να μην αστοχήσεις γιατί τότε θα υποφέρεις μόνο στα δικά μου χέρια" μου είπε άγρια και μου ξέφυγε ένα γελάκι.
"Ποτέ δεν αστοχώ." είπα και πάτησα την σκανδάλη.....
Πρόταση: Νεκταρία Γ. Πουλτσίδη

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα στους Θεματοφύλακες από το Λονδίνο. Νεκταρία μου αυτή είναι μία λίγο περίπλοκη ερώτηση για μένα διότι τα συναισθήματα που έχω κάθε φορά που βλέπω κάποιο σχόλιο είναι διαφορετικά. Χαρά, περιέργεια, άγχος και αρκετά άλλα. Πολλά από αυτά δεν σου κρύβω πως μου φτιάχνουν την μέρα και άλλα με κάνουν να ανυπομονώ να γυρίσω από την δουλειά μου για να γράψω κάτι που είχε καιρό να μου συμβεί.
    Κάθε φορά που βάζω την τελεία στο κεφάλαιο μου για να το ανεβάσω είναι ακριβώς η ίδια. Θέλω να ξεκινήσω το επόμενο αμέσως! Μπορεί να είναι κεφάλαια πράγμα που τα κάνει να είναι ξεχωριστά το ένα με το άλλο όμως για μένα, μέσα στο κεφάλι μου το ένα είναι η συνέχεια του άλλου. Δεν σου κρύβω πως μάλιστα ήταν πολλές οι φορές που ξενύχτισα, άργησα λίγο στην δουλειά, ακύρωσα ή τρέναρα έξοδο για να γράψω λίγο παραπάνω.
    Η ερώτησή σου στο αν είμαι ομαδικός παίχτης με μπέρδεψε λίγο όμως αν κρίνω από την επόμενη θα τα απαντήσω μαζί. Έχω προσπαθήσει στο παρελθόν να γράψω με άλλο άτομο, έχω συμμετάσχει και σε online ιστορίες που το ένα σχόλιο συμπληρώνει το άλλο και παλιά το έβρισκα ενδιαφέρον όμως κάπου το χάνω. Μου αρέσει να παίρνω ιδέες από άλλους όπως για παράδειγμα πρόσφατα επειδή περνάω κάποια προβλήματα με το χέρι μου με βοήθησε η κολλητή μου να τελειώσω ένα κεφάλαιο (Κεφάλαιο: Αντιπερισπασμός) και παρόλο που μου έστειλε ολόκληρο κείμενο και πάλι πέρασα αρκετή ώρα ώστε να το φέρω στα μέτρα μου αλλά και να βάλω ακριβώς αυτό που είχα στο κεφάλι μου. Οπότε για να απαντήσω ναι, μπορώ να γράψω με κάποιον άλλον όμως με δυσκολία. Αυτά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε γα τον χρόνο σου να απαντήσεις και ευχόμαστε να ξεπεραστεί σύντομα το.. χειροπρόβλημα ώστε να μην εμποδίζει τη δημιουργικότητά σου.
    Ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου.
    Κατανοούμε απόλυτα την ανάγκη να αποτυπώσεις όσα έχεις στο μυαλό σου, να προλάβεις να τα γράψεις στερώντας χρόνο από τον εαυτό σου γα άλλα πράγματα. όμως, το αποτέλεσμα πιστεύουμε πως είναι αξιόλογο και ευχόμαστε να συνεχίσεις να μας ικανοποιείς με τις ιστορίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας :