Header Ads

Νέα

Ανακαλύπτοντας την Εβιρίνα Βοναπάρτη......

Η Εβιρίνα Βοναπάρτη είναι μία νέα συγγραφέας που προσπαθεί να κατακτήσει το Wattpad με τις ιστορίες της. Μιλήσαμε μαζί της και τη ρωτήσαμε για τη δουλειά της, αλλά και για την εφαρμογή και πόσο τη βοήθησε να διακριθεί.

Βιογραφικό:

Ονομάζομαι Ελίνα Βοναπάρτη και είμαι 24 χρόνων! Κατάγομαι από ένα χωριό της Πελοποννήσου κοντά στο Άργος αλλά όλα μου τα χρόνια τα έζησα εδώ στην Αθήνα! Είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου! Είμαι ας πούμε κάτι σαν κοινωνικός επιστήμονας! Δουλεύω σαν ταμίας σε μεγάλο πολυκατάστημα, μέχρι να βρω κάτι στον τομέα μου! Όσο αφορά την συγγραφή βιβλίων , την ξεκίνησα από το λύκειο! Στην αρχή πολύ επιπόλαια , αλλά μετά έγινε κάτι σαν συνήθεια , μία πολύ όμορφη συνήθεια ! Δεν είμαι βιβλιογράφος αλλά ότι μου με κεντρίσει το ενδιαφέρον, έχει απλά την απόλυτη προσοχή μου! Έχω ανεβάσει πάνω από πέντε ιστορίες στο Wattpad!
 

Συνέντευξη:

Εβιρίνα, σύστησέ μας λιγάκι τον εαυτό σου.

E.Ν: Λοιπόν ονομάζομαι Ελίνα αλλά το ψευδώνυμό μου στο wattpad είναι EvirinaNikolaou7! Είμαι 24 χρόνων, τελειόφοιτη του τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής πολιτικής και δουλεύω σε μεγάλο πολυκατάστημα ως ταμίας! Είμαι ανύπαντρη αλλά συζώ εδώ και πολύ καιρό με τον επί πέντε χρόνια σύντροφό μου! Δεν είμαι επαγγελματίας συγγραφέας, η συγγραφή κάθε ιστορίας είναι ένα είδος ξεκούρασης για εμένα!


Πότε αποφάσισες να δοκιμάσεις την τύχη σου στη συγγραφή;

E.Ν: Η πρώτη απόπειρα στην συγγραφή έγινε περίπου στα 15 με 16! Μπορώ να πω ότι η πρώτη μου ιστορία ήταν σκέτη αποτυχία! Δεν με πτόησε γιατί όσο έγραφα ιστορίες τόσο  εξελισσόμουν και μπορώ να πω ότι με βοήθησε πολύ στο να διορθώσω το συντακτικό μου , που είχα σοβαρό πρόβλημα!


Το Wattpad πώς το ανακάλυψες και τι σε ώθησε να αναρτήσεις εκεί τη δουλειά σου;

E.Ν: Το wattpad το ανακάλυψα τυχαία! Ήθελα να διαβάσω το after στα ελληνικά και το Google με οδήγησε στο wattpad! Με το που το άνοιξα, άρχισα να διαβάζω ιστορίες, ξεχνώντας εντελώς τον λόγο για τον οποίο είχα μπει εξαρχής! Μετά σκέφτηκα ότι τόσες κοπέλες και πολύ πιο νέες από εμένα ανεβάζουν ιστορίες γιατί όχι και εγώ! Έτσι ανέβασα την πρώτη μου ιστορία και από τότε εθίστηκα μπορώ να πω!


Τα έργα σου έχουν αναγνωριστεί από το αναγνωστικό κοινό του wattpad. Πώς αισθάνεσαι γι' αυτό;

E.Ν: Όταν ανέβασα την πρώτη μου ιστορία δεν είχα ιδιαίτερη ανταπόκριση! Για να πω την αλήθεια, είχα απογοητευτεί! Μετά όμως έστω και αυτοί οι λίγοι ψήφοι και τα θετικά σχόλια με έκαναν να συνεχίσω! Τώρα έχω φτάσει σε ένα σημείο που κάθε φορά που ανεβάζω κεφάλαιο, ανυπομονώ να απαντώ στα σχόλια! Με εξιτάρει πολύ! Νιώθω αρκετά ευχαριστημένη και ευγνώμων για την ανταπόκριση του κοινού! Είναι κάτι που με χαροποιεί και παρόλο ότι αργώ να ανεβάσω κεφάλαια, είναι εκεί με στηρίζουν και αυτό είναι το πιο σημαντικό!



Το έργο σου με τίτλο "Η ζωή μας ένα βιβλίο" ασχολείται με ένα ευαίσθητο θέμα, αυτό της παιδικής κακοποίησης. Πώς πήρες την απόφαση να γράψεις γι' αυτό; Σε φόβισε η προσέγγισή του;

E.Ν: ''Η ζωή μας ένα βιβλίο'' είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου ιστορίες αλλά και από τις πιο δύσκολες ως προς την συγγραφή της! Όταν την έγραψα αυτήν την ιστορία ήμουν παιδί λυκείου που σημαίνει ότι είχα άλλη σκέψη και άλλη κριτική πάνω στο ζήτημα της παιδικής κακοποίησης! Όταν την ανέβασα αυτήν την ιστορία, ο σκοπός μου ήταν να δω ποια θα ήταν η ανταπόκριση του κοινού σε ένα τέτοιο ζήτημα! Όπως θα δει ο κάθε αναγνώστης, έχω πιάσει αυτό το ζήτημα κάπως παιδικά θα μπορούσα να πω! Δεν ήθελα τόσο να θίξω ένα τόσο σοβαρό ζήτησα γιατί δεν είχα και δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις! Βασικός μου στόχος ήταν να δείξω τις αντιθέσεις στα συναισθήματα και στην ιδεολογία των ανθρώπων! Από την μία η απληστία και η πονηριά και από την άλλη η ανθρωπιά και άνευ όρων αγάπη που στη σημερινή εποχή είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί!


Πες μας δύο λόγια για τους πρωταγωνιστές της ιστορίας σου. Τι τους καθοδηγεί στη ζωή, τι αγαπάνε και τι φοβούνται;

E.Ν: Ο Δημήτρης και η Στέλλα είναι δύο άνθρωποι που έχουν πληγωθεί ο καθένας με τον τρόπο του και προσπαθούν να σταθούν στο πόδια τους! Ο Δημήτρης είναι σίγουρα ο πιο βασανισμένος από τους δύο αφού έχει χάσει γυναίκα και παιδί, δυσκολεύεται να σταθεί στα πόδια του, φοβάται να σταθεί στα πόδια του, ζει κολλημένος στις παρελθόν και δεν μπορεί και δεν θέλει να προχωρήσει μπροστά! Από την άλλη η Στέλλα προδομένη από έναν άντρα, είναι αποφασισμένη να προχωρήσει μπροστά, δεν την ενδιαφέρει το παρελθόν αλλά μόνο το παρελθόν και το μέλλον! Βάζει σαν σκοπό της ζωής της να σώσει ένα βασανισμένο πλάσμα και δεν το βάζει κάτω, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μείνει και μόνη της! Για εμένα ο πιο βασικός πρωταγωνιστής και ο πιο καθοριστικός ρόλος είναι του Άντονι! Ενός παιδιού που έχει ζήσει τον τραγικό θάνατο του πατέρα του, δέχεται καθημερινά τη βία από έναν άνθρωπο που είναι άπληστος και την αδιαφορία της μάνας του που μένει απαθής μπροστά στην κακοποίηση του παιδιού της! Αυτό το παιδί και ο πόνος που κουβαλάει θα ενώσει δύο ψυχές και θα σώσει την καρδιά και την ψυχή του Δημήτρη!


 Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες γράφοντας την ιστορία αυτή;

E.Ν: Όπως ανέφερες και εσύ προηγουμένως, η ιστορία ασχολείται με ένα αρκετά ευαίσθητο ζήτημα και εγώ έχω ασχοληθεί κάπως παιδικά με αυτό το θέμα! Δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ, φοβόμουν να εμβαθύνω πάνω σε αυτό το ζήτημα και δυσκολεύουν γιατί ενώ ήθελα σε πολλά σημεία να ξεφύγω και να εκφράσω δικές μου απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, δεν το έκανα γιατί τότε θα χάλαγε όλη η ιστορία! Άρα ουσιαστικά κρατιόμουν για να μην εκφράσω δικές μου απόψεις και έτσι, όπως ανέφερα, αποφάσισα να μην εμβαθύνω σε αυτό το κρίσιμο ζήτημα αλλά να δώσω έμφαση κυρίως στα συναισθήματα των ηρώων!

Η κριτική σε τρομάζει ή την καλωσορίζεις;

E.Ν: Θα είναι ψεύτης οποίος πει ότι δεν φοβάται την κριτική! Είμαι περίπου στη μέση, από την μία την φοβάμαι γιατί έως πολύ εγωίστρια θέλω να έχω την υποστήριξη και την καλή κριτική του κοινού από την άλλη όμως με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο να βελτιώσω αρκετά πράγματα! Άρα νομίζω ότι είμαι ανάμεσα στο καλωσόρισμα και στον φόβο!

Εσύ εκτός από συγγραφέας, δηλώνεις κι αναγνώστρια; Στο wattpad έχεις βρει ιστορίες που αξίζουν να διαβαστούν; Γενικά, πιστεύεις πως υπάρχουν καλοί συγγραφείς στην εφαρμογή;

E.Ν: Είμαι πίστη αναγνώστρια στο wattpad αν και τον τελευταίο καιρό το έχω παραμελήσει λιγάκι! Ένας από τους λόγους που κόλλησα με αυτήν την εφαρμογή είναι το πολύ καλό επίπεδο συγγραφής! Δεν θα ήθελα να αναφέρω ονόματα γιατί ίσως ξεχάσω κάποιους συγγραφείς και θα ήταν αδικία, αλλά θεωρώ ότι υπάρχουν καταπληκτικοί συγγραφείς που τους αξίζει και με το παραπάνω να αναγνωριστούν και έξω από τον κόσμο του wattpad!!

Εβιρίνα, σ' ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Στείλε ένα μήνυμα σ' εκείνους που διαβάζουν τις ιστορίες σου.

E.Ν: Εγώ σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να δώσω συνέντευξη σε αυτό το υπέροχο blog! Κοινό μου, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ που μένετε πιστό σε εμένα! Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη που έχω καιρό να βάλω κεφάλαιο αλλά σύντομα θα είμαι και πάλι κοντά σας! Μέχρι τότε, ταξιδέψτε με τη φαντασία σας και μην αφήσετε την πραγματικότητα να σας αγχώσει!



Η Ζωή μας ένα βιβλίο


Αναγνώσεις: 7,850

Περίληψη: Μια ρομαντική ιστορία γεμάτη πόνο, δυσκολίες, χαρές αλλά και λύπες! Ο Δημήτρης, ένας όμορφος άνδρας αλλά πληγωμένος αφού η ζωή δεν του φέρθηκε και με το γάντι, έχει κλειστεί στον εαυτό του και φοβάται να αντιμετωπίσει τον έξω κόσμο!  Από την άλλη, η Στέλλα μια όμορφη νεαρή δασκάλα που προσπαθεί και αυτή με τον δικό της τρόπο να ξεπεράσει τον δικό της πόνο, αλλά κάπως πιο αισιόδοξα! Τι θα γίνει όταν συναντηθούν αυτές οι δυο ψυχές; Τι θα γίνει όταν ένα πληγωμένο παιδί μπει στη μέση ;;

Η άποψή μου:

Το βιβλίο “Η ζωή μας ένα βιβλίο” είναι ένα όμορφο ανάγνωσμα με ένα ιδιαίτερο θέμα που μπορεί να φαντάζει βαρύ, όπως είναι η κακοποίηση ενός παιδιού, αλλά δοσμένο με έναν ανάλαφρο τρόπο (χωρίς αυτό να σημαίνει πως το διακωμωδεί ή  το κάνει να φαίνεται ασήμαντο).

Η Στέλλα, μια πληγωμένη αλλά δυναμική δασκάλα, γνωρίζει ένα μικρό αγόρι που δένεται μαζί της γιατί νιώθει σιγουριά.

Ο Δημήτρης, ένας μοναχικός άντρας κλεισμένος στον εαυτό του, βλέπει στο πρόσωπο του ίδιου μικρού αγοριού ένα παρελθόν που τον πονάει πολύ και που θέλει να ξεχάσει.
Ένα τυχαίο γεγονός φέρνει αυτούς τους ανθρώπους μαζί. Δίνει ελπίδα και στους δύο, αλλά και στο μικρό αγόρι που ζει μέσα στον τρόμο και τη δυστυχία, για ένα καλύτερο μέλλον. Καλούνται όλοι τους να δώσουν μεγάλες μάχες, κυρίως με τους δαίμονές τους, για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν το μέλλον με αισιοδοξία.

Είναι μία τρυφερή ιστορία έρωτα κι αγάπης, απλά γραμμένη, με ένα θέμα που η συγγραφέας προσπαθεί να δώσει με έναν λίγο πιο παιδικό κι αισιόδοξο τρόπο.

 Σύνταξη Επιμέλεια άρθρου: Νεκταρία Μαρκάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας :