Header Ads

Νέα

“10 ways to get a boyfriend” ......




Μία από τις δυνατές παρουσίες στο εφηβικό ρομαντικό μυθιστόρημα, στην εφαρμογή του wattpad, είναι η -little-devil που με το βιβλίο της “10 ways to get a boyfriend” έχει κερδίσει τις καρδιές του αναγνωστικού κοινού. Μιλήσαμε με τη -little-devil και μας είπε τα πάντα για εκείνη και την ιστορία της Άρτεμης και του κακού αγοριού με το όνομα Αχιλλέας.

Συνέντευξη

Μίλησέ μας λίγο για τον εαυτό σου και τι ήταν αυτό που σε οδήγησε προς τη συγγραφή.
LD: Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που θα μπορούσα να πω για εμένα. Είμαι μια συνηθισμένη μαθήτρια λυκείου που στον ελεύθερό της χρόνο γράφει και διαβάζει στο wattpad, γενικά έχω εθιστεί με αυτήν την εφαρμογή. Δεν με οδήγησε κάτι συγκεκριμένο στη συγγραφή, απλά μια μέρα (καλοκαίρι θυμάμαι πως ήταν) βαριόμουν τόσο πολύ που άρχισα να γράφω στο λαπτοπ μου μια μικρή ιδέα που είχα ως βιβλίο. Πίστευα πως όταν την τελείωνα θα την έδειχνα σε κάποιον εκδοτικό οίκο για να την δημοσιεύσει. Το βιβλίο το άφησα στο πέμπτο κεφάλαιο και οπότε κάθομαι και το διαβάζω παρατηρώ το ποσό άθλιο ήταν! Αλλά αυτό μου δείχνει το ποσό πολύ έχω αλλάξει στον τρόπο γραφής μου και με κάνει τόσο χαρούμενη.

Πες μας δύο κουβέντες για την ιστορία σου.

LD: Η ιστορία μου δεν είναι από τα συνηθισμένα ρομάντζα όπου η ζωή της πρωταγωνίστριας κυλάει υπέροχα, με τις υπέροχες φίλες της και την υπέροχη οικογένειά της που ξαφνικά μια μέρα το αγόρι που της αρέσει της δίνει σημασία και είναι όλα ωραίο και ρόδινα. Φυσικά έχω γράψει τέτοιο ρομάντζο, και διαβάζω κιόλας, αλλά ήθελα να κάνω κάτι το διαφορετικό.

Μίλησέ μας για τους χαρακτήρες του βιβλίου σου.

LD: Τους χαρακτήρες από το βιβλίο μου τους αγαπάω όλους. Πιστεύω πως είναι και η πρώτη φορά που έχω δεθεί τόσο πολύ με χαρακτήρες μου. Ο καθένας από αυτούς έχει και κάτι δικό μου.




Τι είναι αυτό που τους κάνει μοναδικούς και τους δίνει ώθηση στην ιστορία σου;

LD: Ο καθένας τους έχει και από κάτι το διαφορετικό, κάτι που τους κάνει μοναδικούς, αυτό πιστεύω. Η Άρτεμις για παράδειγμα είναι πολύ ντροπαλή, σε τόσο μεγάλο βαθμό που αγχώνεται και τραυλίζει ασταμάτητα. Ο Αχιλλέας είναι αστείος αλλά και άγριος ταυτόχρονα και έχει όλο το bad-boy look. Ενώ ο Σωτήρης πετάει τις πιο απαίσιες ατάκες για καμάκι, κάτι που προσωπικά με έκανε να τον ερωτευτώ σαν χαρακτήρα. Με τον Άγγελο θα μπορούσα να πω πως δεν έχω συνδεθεί τόσο πολύ διότι δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο ως χαρακτήρας.

Γιατί θα πρέπει κάποιος να διαβάσει αυτή την ιστορία;

LD: Πιστεύω πως έχει πολύ χιούμορ και σε κάθε κεφάλαιο γελάς. Επίσης είναι το κάτι διαφορετικό και δεν είναι η συνηθισμένη ιστορία όπου το καλό κορίτσι ερωτεύεται το bad-boy.

Πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η συγγραφή στη ζωή σου; Με τι άλλο ασχολείσαι όταν δεν γράφεις;

LD: Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, διότι εάν δεν γράψω τουλάχιστον ένα κεφάλαιο την βδομάδα δεν νιώθω ολοκληρωμένη. Κάθε φορά που γράφω.

Με τι τρόπους προσπαθείς να ξαναβρίσκεις την έμπνευσή σου, εκείνες τις στιγμές που κολλάς;

LD: Όταν κολλάω βάζω πάντα τη σκέψη μου σε σειρά. Σκέφτομαι την κάθε λεπτομέρεια που θέλω να βάλω στο κεφάλαιο και την γράφω σε ένα χαρτί, σαν περίληψη. Εάν δεν πετύχει αυτό, σταματάω να γράφω για κάποιο διάστημα μέχρι να μου έρθει η έμπνευση.

Στα βιβλία σου, χρησιμοποιείς προσωπικές εμπειρίες ή βασίζεσαι μόνο στη φαντασία σου;

LD: Θα μπορούσα να πω πως χρησιμοποιώ λίγο πιο πολύ φαντασία, αλλά μερικές φράσεις που λένε οι χαρακτήρες μου βασίζονται σε αληθινά γεγονότα.

Με την κριτική, πώς τα πας; Τη δέχεσαι ή μία κακή κριτική μπορεί να σε ρίξει ψυχολογικά;

LD: Η αλήθεια είναι πως πληγώνομαι λίγο, όχι επειδή αυτός που τα λέει έχει κακή πρόθεση, αλλά επειδή εγώ δεν είχα παρατηρήσει κάποιο λάθος που μου είχε ξεφύγει. Μπορεί να στεναχωρηθώ λίγο αλλά από τα λάθη μαθαίνουμε, σωστά; Και εάν σε κάποιον μπορεί να μην αρέσει αυτό που γράφω αυτό δεν πάει να πει άλλωστε πως ήρθε η συντέλεια του κόσμου, όλες οι απόψεις είναι δεκτές.

Πώς νιώθεις όταν βλέπεις τα άτομα που σε κάνουν follow να ανταποκρίνονται στην ιστορία σου και ανυπομονούν να διαβάσουν ένα νέο σου κεφάλαιο; Πώς αισθάνεσαι με την αγάπη που λαμβάνεις;

LD: Ολοκληρωμένη. Κάθε φορά που γράφω αισθάνομαι τόσο χαρούμενη και ο χρόνος περνάει ευχάριστα ακόμη και εάν μου παίρνει μια ώρα για να γράψω ένα κεφάλαιο. Στον ελεύθερό μου χρόνο διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία, ζωγραφίζω και πάω σχέδιο όπου κάνω γραμμικό και ελεύθερο.

Έχεις να δώσεις κάποια συμβουλή στα υπόλοιπα παιδιά που γράφουν στο wattpad;

LD: Ναι, να μην τα παρατάτε ποτέ και να βάζετε τα δυνατά σας σε ό,τι και να γράφετε! Πάντα να βρίσκετε δικές σας δημιουργικές ιδέες και πότε να μην κλέβετε την προσπάθεια του άλλου.


Προσωπική μου άποψη (Νεκταρία Μαρκάκη)

Περίληψη
Με κοιτούσε υποτιμητικά και με έκανε να αισθάνομαι ακόμη πιο άβολα. Είναι η στιγμή να του πω αυτό που ήθελα εξαρχής;
Μετα απο πολύ σκέψη πήρα το θάρρος να του μιλήσω ξανά και να του προτείνω αυτό που είχα βάλει στο μυαλό μου απο την ώρα που το σκέφτηκα.

'Αυτό π-που ήθελα ν-να σου π-πω...'το τραύλισμα μου δεν βοηθούσε καθόλου!Με κοίταξε απο πάνω μέχρι κάτω και άρχισε να προχωράει κοντά μου κάνοντας μου νόημα να συνεχίσω.

'Χ-χρειάζομαι την β-βοήθεια σου.'τραύλισα πηγαίνοντας όλο και πιο πίσω καθώς η στενή επαφή επίσης δεν με βοηθούσε καθόλου.

'Και εγώ γιατί πρέπει να στην δώσω;'ρώτησε σηκώνοντας το φρύδι του και έχοντας το γνωστό του μισό χαμόγελο στο υπέροχο πρόσωπο του.
''Και οι δυο ξ-ξέρουμε το γιατί.'απάντησα χτυπώντας στον τοίχο και κοίταξα τα καταγάλανα σαν την θάλασσα μάτια του,έντονα.

Τίτλος ιστορίας: 10 ways to get a boyfriend
Της -little-devil  
Αναγνώσεις: 1, 164,000

Είδος: Εφηβικό-ρομαντικό

Δέκα τρόποι για να βρεις αγόρι.

Η γλυκιά αλλά άτσαλη Άρτεμις- που τραυλίζει όταν φοβάται(δηλαδή σχεδόν πάντα) δεν ξέρει ούτε τον έναν τρόπο, γι’ αυτό έχει περάσει τα τελευταία πέντε χρόνια της ζωής της να κοιτά τον ξανθό Άγγελο της- όνομα και πράγμα- από απόσταση με την ελπίδα πως κάποτε θα την προσέξει. Όμως αντί για τον Άγγελο, την έχει προσέξει ο λάθος άνθρωπος, το κακό παιδί με το όνομα Αχιλλέας, που δεν σκοπεύει να της κάνει τη ζωή εύκολη... μα καθόλου όμως... Ο Αχιλλέας είναι το άκρο αντίθετο από την Άρτεμις. Σίγουρος για τον εαυτό του, έχει όποια γυναίκα κοιτάξει χωρίς κόπο και φυσικά, τον τρέμει όλο το σχολείο. Αφού λοιπόν η μοίρα, και η συγγραφέας, τους φέρνει μαζί, η συνήθως δειλή Άρτεμις αποφασίζει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του Αχιλλέα, για να μπορέσει να κάνει τον Άγγελο να τη ζητήσει σε ραντεβού. Κι αφού τον κρατάει γερά με ένα μυστικό που ο κακός Αχιλλέας δεν θέλει να γνωρίζει κανείς, αποφασίζει να τη βοηθήσει.
Τι γίνεται όμως όταν δύο άκρα αντίθετα αρχίζουν και περνάνε χρόνο μαζί; Σίγουρα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Εκείνος, καταφέρνει να βγάλει προς τα έξω την χαμένη της αυτοπεποίθηση κι εκείνη την χαμένη ανθρωπιά του. Ο δεσμός μεταξύ τους είναι δυνατός, αλλά μπορεί να γίνει και δυνατότερος, ενώ με τον καιρό η Άρτεμις συνειδητοποιεί πως τελικά είναι αλήθεια πως... τα φαινόμενα απατούν.
Το “10 ways to get a boyfriend” είναι σίγουρα μία δουλειά που οι νεαροί αναγνώστες θα λατρέψουν αν τη διαβάσουν. Γραμμένη με χιούμορ και την απαραίτητη δόση αυτοσαρκασμού που χαρακτηρίζει αυτή τη γενιά, ασχολείται με όλα εκείνα τα θέματα που απασχολούν τα δεκαεπτάχρονα παιδιά τη σήμερον ημέρα. Φυσικά δεν λείπει το απαραίτητο εφηβικό δράμα, που όμως προσωπικά εμένα δεν με πείραξε. Βρέθηκα στην ευχάριστη θέση- αν κι έχω περάσει το στάδιο της εφηβείας προ πολλού- να διαβάζω επί δύο ώρες την ιστορία αυτή χωρίς να βαρεθώ, και να θέλω να μάθω κι άλλες λεπτομέρειες για την ατσούμπαλη Άρτεμις με το κοφτερό μυαλό και τον αλητάκο Αχιλλέα με τη χρυσή καρδιά.

Και για να μην ξεχνιόμαστε... έχει και δεύτερο βιβλίο για όσους τη διαβάσουν και θέλουν κάτι παραπάνω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας :